🚚 🍯   Darmowa wysyłka od
(Paczkomaty In Post)
199,00 zł

Kontakt i pomoc

 

Obsługa sklepu internetowego: 

[email protected]

+48 539 226 037

Odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00

 

Współpraca / dla firm:

[email protected]

+48 692 346 807

 

Miodki weselne:

[email protected]

 

Najczęściej zadawane pytania:

  • Zamówienia
  • Produkty
  • Płatność
  • Dostawa

Zamówienia

  1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście. Jeżeli masz problem ze złożeniem zamówienia przez nasz sklep internetowy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 539 226 037

  1. Moja płatność online nie przeszła. Co mam zrobić w takim przypadku?

Jeżeli wystąpił błąd w płatności on-line możesz wykonać przelew tradycyjny na numer konta podany w potwierdzeniu zamówienia które otrzymasz na maila. Możesz także anulować zamówienie i złożyć nowe, ponawiając próbę płatności. Jeżeli nadal występują problemy z płatnością skontaktuj się z nami.

  1. Jak wykorzystać kod rabatowy w Waszym sklepie?

Jeżeli posiadasz kod rabatowy do wykorzystania w naszym sklepie internetowym przy finalizacji zamówienia zaznacz okienko „mam kupon rabatowy” a następnie wpisz kod.  Zatwierdź przyciskiem „użyj”. Zniżka naliczy się automatycznie w koszyku.

  1. Czy mogę zmienić adres wysyłki mojego zamówienia?

Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane skontaktuj się z nami jak najszybciej, zmienimy adres wysyłki. Przygotuj numer swojego zamówienia.

  1. Czy mogę anulować zamówienie?

Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i odebrane przez kuriera, to mamy możliwość jego anulowania. W tym celu skontaktuj się z nasza infolinią podając numer zamówienia.

Produkty

  1. Czy Wasze produkty są naturalne?

Tak, zarówno nasze miody jak i pasty orzechowe to produkty naturalne. Nie używamy barwników, konserwantów, białego cukru czy syropu glukozowego.

  1. Dlaczego konsystencja miodu / pasty orzechowej jest inna niż na Waszych filmach video?

Nasze produkty powstają w sposób manufakturowy, a nie przemysłowy. Składy są proste, a produkty naturalne. W przypadku miodu naturalnym i pożądanym procesem jest jego krystalizacja czyli przekształcenie z postaci płynnej (patoki) w postać stałą (krupiec). Świadczy to o wysokiej jakości miodu. Często filmy kręcimy latem kiedy miód jest jeszcze płynny. Miody smakowe staramy się kremować, tak aby jak najdłużej zachowały lekką, kremową konsystencję jednak nie zawsze nam się to udaje ze względu na dużą liczbę zamówień. Jeżeli chodzi o pasty orzechowe to ich konsystencja zależna jest od wielu czynników – partii orzechów, stopnia wyprażenia czy kraju pochodzenia a nawet terminu zbiorów. Zawsze używamy świeżego surowca najwyższej klasy jednak naturalnym procesem jest wytrącanie się oleju z pasty na wierzch słoika lub twardnienie samej pasty.  Ponadto część maseł orzechowych dostępnych na rynku ma w sobie dodatkowe oleje – słonecznikowy lub palmowy, które homogenizują produkt i sprawiają, że zawsze ma on idealną konsystencję. My w swoich produktach NIGDY nie używamy dodatkowych olejów czy konserwantów.

  1. Z czego wynika kolor miodów smakowych? Czy są tam barwniki?

W miodach smakowych nie ma barwników. Kolor zależy od koloru miodu (np. wiosenny wielokwiat będzie z reguły jaśniejszy niż letni) oraz od liofilizatu. Używamy owoców liofilizowanych z atestami, od sprawdzonych dostawców. Ich jakość jest wysoka, a kolor intensywny. Już niewielki dodatek przyprawy czy liofilizatu jest w stanie zmienić kolor miodu. Jest to w 100% naturalne i nie ma potrzeby dodawania barwników.

  1. Jakie są terminy ważności produktów?

Miody tradycyjne – 3 lata, smakowe 2 lata, pasty orzechowe 6 miesięcy (pasty produkujemy na bieżąco w bardzo krótkich partiach)

  1. Czy Wasze produkty są badane?

Wykonujemy badania zarówno miodu jak i past orzechowych. Wykonujemy analizę pyłkową miodu, badania przechowalnicze past i miodów smakowych, jak i badania wartości odżywczych. Pyłek kwiatowy jest badany pod kątem zawartości alkaloidów pirolizydynowych. Od dostawców posiadamy również atesty i szczegółowe badania orzechów z których produkujemy nasze masła.

  1. Jak przechowywać Wasze produkty? Czy przechowywać je w lodówce?

Zarówno miody jak i pasty należy przechowywać w suchym i chłodnym miejscu, z dala od promieni słonecznych i źródeł ciepła. Nie ma potrzeby przechowywania ich w lodówce.

  1. Czy Wasze produkty zawierają gluten?

W naszym zakładzie nie używamy żadnych surowców które bezpośrednio są źródłem glutenu. Miody tradycyjne jak i miody z dodatkiem samych owoców są wolne od glutenu. Niemniej jednak dostawca przypraw takich jak kakao, kurkuma, imbir i inne zaznacza, że istnieje minimalne ryzyko zanieczyszczenia krzyżowego na jego linii produkcyjnej. Jest ono niewielkie.

  1. Czy Wasze produkty zawierają mleko?

Nie. W pastach orzechowych naszej produkcji nie ma mleka. Oczywiście nie ma go też w miodzie.

  1. Jak stosować pyłek pszczeli?

  1. Czy zestawy prezentowe otrzymam już złożone i gotowe do podarowania?

Tak, zestawy są już złożone i gotowe do podarowania, mają przewiązaną wstążkę oraz bilet i łyżkę lub czerpak. Wyjątkiem są zestawy w sześciokątnych pudełkach. W tym przypadku pudełko jest już złożone jednak miody nie znajdują się w środku ze względu na ryzyko uszkodzenia w transporcie.

Płatność

  1. Jakie są dostępne metody płatności?

W naszym sklepie możesz zapłacić poprzez szybkie płatności online Autopay (dawne Blue Media), tradycyjnym przelewem, kartą lub za pobraniem.

  1. Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Tak, w przypadku wybrania dostawy kurierem można wybrać opcję płatności za pobraniem.

Dostawa

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przesyłki staramy się nadawać na następny dzień roboczy od momentu zaksięgowania płatności. Jeżeli np. złożyłaś/eś zamówienie w poniedziałek i opłaciłaś/eś je szybkimi płatnościami online, kartą lub wybrałaś/eś opcję przesyłki za pobraniem, to paczkę powinniśmy nadać we wtorek.

Jeżeli jednak płatność to przelew tradycyjny to prosimy pamiętać o tym, że wydłuża to czas realizacji zamówienia ze względu na konieczność zaksięgowania przelewu.

Od momentu nadania przesyłki należy zazwyczaj doliczyć 1-2 dni na transport.

Podsumowując

– składając zamówienie w poniedziałek (i opłacając je online lub wybierając opcję pobraniową) to przesyłka powinna być u Ciebie w środę / czwartek.

  1. Jakie opcje dostawy oferujecie?

Szczegóły tutaj:  https://bartnikmazowiecki.pl/strona/dostawa-i-platnosc

  1. Paczka jeszcze do mnie nie dotarła, co zrobić?

Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie dotarło prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie lub mailowo.

  1. Czy oferujecie darmową dostawę?

Tak, dla zamówień powyżej 199 zł i przy przedpłacie oferujemy darmową dostawę kurierem lub poprzez Paczkomaty

  1. Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy na terenie UE. Koszt jest zależny od gabarytu paczki i wybranego kraju. Szczegóły tutaj: https://bartnikmazowiecki.pl/strona/dostawa-i-platnosc

  1. Jak pakujecie przesyłki?

Nasze paczki są eko jak tylko się da! Nie używamy styropianiu, plastikowych folii czy wypełniaczy. Część kartonów wysyłkowych używanych w naszej firmie jest z drugiego obiegu. Jako wypełniaczy do paczek używamy tektury oraz wypełniaczy typu skropak które można np. rozpuścić wodzie bez szkody dla środowiska lub wyrzucić je do odpadów bio.

Każda przesyłka jest porządnie zapakowania tak aby ryzyko stłuczenia było jak najmniejsze.

  1. Część zamówionych produktów przyszła zniszczona / stłuczona. Przesyłka z zewnątrz nie była jednak uszkodzona. Co mam zrobić w takim przypadku?

Zrób zdjęcia szkody i skontaktuj się z nami mailowo. Załącz zdjęcia, w mailu koniecznie podaj numer swojego zamówienia. Mail pod którym należy się z nami skontaktować to: [email protected]

  1. Nie zdążyłam/em odebrać przesyłki z paczkomatu, co mam zrobić?

Skorzystaj z opcji przedłużenia czasu odbioru paczki za pomocą aplikacji Inpost mobile. Dzięki temu zyskasz dodatkowe 24h na odebranie zamówienia. Jeżeli przesyłka do nas wróci skontaktuj się z nami.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium